Justin Bieber

(Am chibzuit-o p-asta cu titlul, chiar îs curioasă cum or să se schimbe datele de trafic din moment ce mă prezint cu ceva aşa de… SEO-abil)

Dar totuşi pe scurt: NU PRICEP cum arată conceptul din spatele produsului „Justin Bieber”. Adică omul are

  • milioane de vizualizări pe YouTube
  • concerte sold-out
  • contracte de publicitate
  • prezenţă constantă prin emisiuni
  • ămm… mai ce?

Dar o chestie esenţială îmi lipseşte din peisaj: NU l-am auzit încă niciodată cântând. Dat fiind că nu am avut tragerea de inimă suficientă încât să-l caut pe YouTube, şi evident că nici nu am fost vreodată la un concert… întrebarea e cât se poate de valabilă: CUM ESTE POSIBIL faptul că încă nu am fost expusă la arta lui Bieber?

Nu am nici soră preadolescentă care să mă bruieze în fundal, aşa că rămâne o singură întrebare legitimă: cum de nu l-am auzit încă la radio? N-oi fi ascultând eu fix cel mai mainstream radio posibil – da’ pana mea, am identificat-o până şi pe Adele şi pe Niki Minaj (!!!). De Bieber – nici urmă. Ioc.

Aşa că revin la întrebarea mea: cum e gândit produsul ăsta, Justin Bieber? Nu-l interesează să se adreseze prin radio? Nu vrea să atingă şi audienţe din afara grupului ţintă? Care-i şmecheria?

Lasă un răspuns

