Nu știu dacă se simte la capătul celălalt al Foarfecii, dar aicea la pupitru viața abia se mai târâie înainte. De unde să mai scoți motivație dacă, în data de astăzi, avem

P1040556,

ninge încontinuu de nu mai știu când, iar prognoza arată așa:

weather

Ce să mai zic de spiritul Paștelui, de chef de cozonaci/ ouă/ pască? Iar de muncă nici nu mai pomenesc, merge numai în virtutea inerției.

*

Culmea e că toată treaba asta cu primăvara e o chestiune psihologică, bazată pe așteptări,. Dacă aș trăi în Tromsø și aș avea fix aceeași situație, probabil că nu aș suferi deloc: în mintea mea lucrurile ar fi setate pe modul „accept”, că așa-i clima dincolo de Cercul Polar și basta. Dar, după ce am avut parte de 3 zile de primăvară la începutul lunii… acuma e cu atât mai greu să mai trec cu vederea. Trag draperiile – dar tot nu mă ajută cu nimic.

Apropo de Tromsø: până și acolo e mai cald decât aici, fmm!

weatr

O doamne, cu cine să mai compar primăvara berlineză așa încât să mă simt și eu mai bine? Cu Murmansk? Până și acolo e comparabil, n-aș zice că e vreo diferență…

weamur

Reykjavik????

wearey

Mă uit. Mă uit și plâng. Mă uit.

Lasă un răspuns

