Miroase a anti-molii

Așa se poate descrie senzația pe care am avut-o deunăzi, intrând în Inbox-ul de Yahoo! după o lungă absență.

Am avut o problemă cu Yahoo! acu ceva vreme (după ce mă logam apărea un ecran-parazit care nu avea nici o legătură cu inbox-ul meu, și orice aș fi făcut nu mă puteam întoarce în inbox] – așa că am zis gata!, e timpul să fac ceea ce trebuie făcut: și-așa adresa de Yahoo! era un apendix fără o funcție clară în ultima vreme, menținut în viață mai mult din inerție. Deci pe scurt: renunț la adresă și o închid oficial.

Ei, dar stai că nu e așa simplu: Yahoo! nu te lasă nici în ruptul capului să migrezi pe alte conturi [adică să-ți transferi mailurile în alte domenii, și apoi să deturnezi mailurile viitoare către respectivele noi domenii]. Nu, nu merge. Așa că mi-am pus un mesaj de „out-of-office” pe un an de zile, ca măcar ăia care-mi scriu să fie prompt informați și redirecționați. Mă rog, dac-or mai fi dinozauri care scriu la adresa aia.

Dar, după o vreme de la decizie, m-a pălit nostalgia: băi, eu am acolo toată studenția mea, toate pozele și proiectele și hilizeala de acum niște ani. Ia să mai fac o încercare să intru pe-acolo și să recuperez, măcar, atașamentele.

Și-am intrat. Dintr-un motiv sau altul, nu mai există ecranul-parazit, deci măcar pot opera liniștită în propria arhivă. Și, cum navigam eu liniștită către adâncurile istoriei, colecționând relicve de proiecte de universitate, poze și mailuri hazlii din 2008, 2007, 2006… dintr-o dată văd subiect la un mail: „Fwd: Re: FW: Poze super haioase”.

Pfuai. Asta mi-a declanșat senzația că am deschis un dulap cu haine vechi, conservate cu pastile de-alea anti-molii. Nu am mai întâlnit cuvântul „haios” de… câte milioane de ani?

Ah, bine: odată ce-am ajuns în ultimul nivel de arhivă, pe la anii 2001-2003, au început să apară mailurile cu contacte de pe mIRC. Acolo nu mai era așa înduioșător, era pur și simplu înspăimântător. 

2 gânduri despre „Miroase a anti-molii

Lasă un răspuns

