Instantaneu romantic la lift

Locul unde îmi desfăşor muncile este o clădire mărişoară, care dă de lucru nu numai cravatelor de birou, dar şi şorţurilor de bucătărie şi mănuşilor de curăţat. Prin urmare, nici nu e de mirare că am asistat azi la un dialog simpatic dintre o femeie de serviciu şi un instalator, amântrei aflându-ne în aşteptarea liftului. Tipul evident avea chef s-o gâdile la orgoliu pe domnişoară, pentru că fata era uşor de emoţionat şi de înroşit. Cel puţin aşa apărea – asta în vreme ce tipul probabil are copii şi nevastă acasă, se distra şi el la plictiseală.

No.

Şi numa îi bagă tipul complimentul complimentelor: cică „vai, dar ce mâini aspre ai, nu ca Mărioara, care le are aşa gingaşe şi catifelate. O fi zicând ea că e de la creme, dar eu n-o cred, fiindcă n-am văzut-o niciodată muncind aşa ca tine”. Fata… mai avea puţin şi se topea de plăcere.

În fine, eu m-am amuzat.

În altă ordine de idei: am fost ocupată până peste cap. Mi-a venit în sfârşit o idee care mi-a deblocat progresul în dizertaţie. Ideea e bună-beton, dar n-am cum să conving pe nimeni despre asta dacă nu o pun în practică. Şi, cum mâine îmi iau zborul către tărâmurile natale, vreau să las lucrurile puse în ordine, nu doar pe jumătate terminate. Aşa că na.

Şi, într-o şi mai altă ordine de idei: cum am zis adineauri, mă car la mama câteva zile. Dac-oi putea, oi scrie. Dacă nu… ne citim cu ocazia viitoare. Deşi experienţa ne-a arătat deja cu prisosinţă că nu mă pot ţine departe de blog prea multă vreme. Deci: pe curând!

Lasă un răspuns

