Fără grijă, nu intenţionez să schimb specificul blogului, nu mă atrage ideea de nişă, şi în niciun caz nişa blogurilor culinare. Dar na, am mai spus-o şi cu alte ocazii: ceea ce în limbaj pretenţios se cheamă writer’s block, pe româneşte înseamnă că te preocupă o anumită chestie şi, dacă din varii motive nu poţi scrie despre ea, atunci nu ai cum să-ţi comanzi mintea să scornească alte subiect.

Deci ca să evit un writer’s block din ăla îmi permit să scriu despre ce mă preocupă astăzi: reţete. Chestii din care am mai făcut, chestii din care au mai făcut alţii pentru mine, chestii pe care aş vrea să le fac – acuma, cât e frig şi încă nu-i momentul salatelor. Random.
Distracţie plăcută!
Iar dacă ceva face cu ochiul cuiva, să dea click pe poza respectivă şi va ajunge direct pe pagina reţetei. Google Translate e un sprijin de nădejde în caz că apare vreo barieră lingvistică pe undeva.

(Aranjarea în pagină n-a ţinut, din păcate, de mine).

Multe? Păi na, doar am zis că mă preocupă…

2 gânduri despre “Culinar

Lasă un răspuns

