Glumă internă

Nu ştiu cum am reuşit, dar observ că mi-am denumit instrumentele de analiză din dizertaţie ca pe nişte episoade din The Big Bang Theory: The May-Roper Positioning, The Porter-Kramer Classification, The Clarkson Evaluation, The Harjoto Calculation. Şi mai am un instrument care ar intra la „şi altele”, dar acuma nu pot să-i pun orice nume, că strică rezonanţa pe care au creat-o celelalte. În orice caz, mi s-a părut amuzant că a ieşit aşa, nu am de gând să le schimb (oricum mi-e lene).

Iar acuma mă-ntreb dacă vreunul dintre îndrumători/ corectori or să prindă gluma.

Lasă un răspuns

