1) Nu am nici Kindle nici vreun alt ebook-reader. Vorbesc din ceea ce am învăţat din surse de încredere.

2) Mă gândesc la cum remarca un tip un detaliu legat de ebook-uri: nu mai poţi să spui „mamă ce carte mişto, am citit azi într-un suflet 200 de pagini!” – ci doar „mamă ce carte mişto, am citit azi într-un suflet 58%!”

3) Să zicem că (prin absurd) toate cărţile se vor fi mutat, la un moment dat, în acest format digital.

4) Eu, când trebuie să dau referinţe la studiile pe care le folosesc în lucrarea mea, zic „Cf. Popescu, 2009, p. 122 f.”.

Ei: deci cum o să dăm noi referinţe pe viitor? „Cf. Popescu, 2030, pe la 54% ashea” ?🙂

Lasă un răspuns

