[P-asta o mutăm pe vineri, că oricum e vacanță și nu se cunoaște]

Revenind încet-încet pe plaiurile online-ului, mi-a fost dat să citesc articolul ăsta mai vechi despre educația din România. Cam gri el așa, și cam fără de speranță – dar tare mi-e că are dreptate. Poate vede doar o fațetă a situației, însă cu siguranță o vede pe cea mai mare. Pentru că, dacă mă gândesc la ce povestesc părinții… mi-e că are dreptate.

Bine am revenit la posturi, pentru ultimele zile ale lui 2012!

Lasă un răspuns

