Trebuie să-mi fac back-up la poze. Să mai urc pe net câteva foldere – că-n caz că mi se prăjeşte hardul să nu rămân fără.
Trebuie să-mi fac back-up şi la acte. Pe majoritatea le am scanate şi ordonate prin Google Drive, dar de la ultima scanare au trecut ceva luni, şi s-au mai adunat o seamă de documente.
(Iarăşi) Nu găsesc pozele de la Revelionul 2007 – unul din cele mai dragi revelioane din istorie. Şi, probabil, evenimentul de la care am rătăcit de cele mai multe ori pozele, cerşindu-le apoi, spăşită, din nou pe la prieteni.

Sunt chestii importante, care nu stau totuşi în prim-plan. Care nu fac nici un bine vizibil atâta timp cât sunt în ordine – dar în schimb pot provoca supărări enorme în caz că nu merg. Dar, fiindcă nu sunt în prim-plan, îmi aduc aminte de ele de 1-2 ori pe an, mă crizez că trebuie să le fac, și dup-aia uit de problemă. Cu tot cu remindere prin agendă.

La fel procedează toată lumea: mergem la dentist abia când ne doare, facem analizele de sânge abia când ne simţim rău, începem să mâncăm echilibrat abia când ne-am îngrăşat vizibil, înlocuim garnitura veche de prin baie abia când cedează. Ne apucăm de un curs abia când vedem că nu putem avansa în carieră fără el, ne înscriem pentru carnetul de şofer abia când nu ne mai descurcăm fără maşină – şi, în general, nu ne mişcăm până nu arde.

Poate că lumea ar fi un loc semnificativ mai plăcut dacă oamenii n-ar mai perpetua această atitudine.

Lasă un răspuns

