1500

De postări. Atâta avem până în ziua de azi.

N-am făcut nici un eveniment de ziua Foarfecii, când a împlinit 7 ani (pe 14 noiembrie), dar recuperez acuma. Cu statistici, grafice şi observaţii.

Pe 2 Iunie 2010 marcam postarea cu numărul 1000. Asta înseamnă că am făcut 500 de postări în 915 zile, adică în fix-fix 2,5 ani. Contingentul anterior de 500 de postări l-am făcut într-un timp record de 512 zile, adică 1,4 ani. Mă rog: în 2009 a fost şi cea mai productivă perioadă din viaţa Foarfecii. Asta după ce pentru primele 500 de postări am avut nevoie de 1150 de zile, adică de 3,14 ani, adică mai mult decât dublu. Iaca grafice:

Cu menţiunea că 2012 încă nici nu e gata, iaca distribuţia postărilor pe ani şi pe luni:

Se vede că 2012 se anunţă un an mediocru ca şi număr de postări, în orice caz mai bun decât 2011. Bine: 2011 a fost un an ciudat în general, nu mă mir că s-a simţit şi în inspiraţia de a scrie. Iaca şi distribuţia pe luni:

Situaţia din primul grafic, aia cu 500 de postări între ianuarie 2009 şi iunie 2010, se justifică perfect în graficul ăsta, care arată că cele mai bune luni au fost Ian-Apr 2010, după Iul-Dec 2009. În rest se vede că verile sunt prin vacanţă, că cele mai stabile luni sunt aprilie – iunie, şi… orice se mai poate deduce din graficul de mai sus.

*

Mamă ce sec arată şi sună operaţiile astea cu ani şi sute de zile. De parcă nici n-ar fi zilele studenţiei şi zilele maturizării, 7 ani din viaţa proprie.

Lasă un răspuns

