Cum se cheamă atunci când închizi toate canalele de recepţie pentru că nu înţelegi nimica, şi numa’ aştepţi răbdător, surd şi orb, fără a te gândi în paralel la altceva, şi fără a simţi trecerea timpului?

Ca atunci când eşti la o conferinţă care conşine părţi care te depăşesc/ nu te interesează. Sau ca bunica la biserică: stă cuminte pe tot timpul predicii, chiar dacă preotul vorbeşte acolo în cuvinte prea complicate pentru ea. Sau ca un ageamiu la ştirile despre un domeniu de care n-are habar – de exemplu tot bunica, la ştirile din IT: stă cuminte pe parcursul acelor 2-3 minute din buletinul de ştiri, aşteptând secţiunea următoare.

Deci fără a simţi trecerea timpului (că aia se cheamă plictiseală), şi fără a te gândi în paralel la altceva, că aia nu mai ţine de amorţeala minţii la care vreau eu să mă refer.
Mi-ar folosi un link către Wikipedia. Sigur a fost cercetată problema, şi mi-ar conveni să am acces direct la rezultate.

2 gânduri despre “Ochelari de cal

Lasă un răspuns

