În săptămâna asta lungă – da’ lungă, frate, de ieri tot am impresia că ar fi cazul de-un weekend – parcă nu-i nici inspiraţie, nici motivaţie, nici variaţie. Totu-i călâi şi mai degrabă neinteresant. Aşa că nici ştirile nu mai sunt ce-au fost: Obama mă lasă rece, la conflictele din Siria deja dau pagina mai departe, protestele din Grecia mă fac să casc, cu Putin m-am lămurit, iar Mircea Badea mă plictiseşte cu politica lui mioritică.

Dar totuşi.

Chiar dacă nu am răbdare să citesc un articol întreg, măcar parcurgând titlurile aflu câte ceva (mi-e atât de lene să ataşez sursele încât cititorii vor trebui să mă creadă pe cuvânt. Iar dacă cineva vrea să afle mai multe… ei bine, pentru asta există Google):

  • Cică Tailanda are un rege. Habar n-aveam. Şi cică are chiar legi foarte dure care protejează monarhia.
  • Se pare că scientologii au ajuns şi-n Israel. Iar evreii sunt neimpresionaţi.
  • Cică Naomi Campbell mai trăieşte. Şi cică are ceva preten miliardar rus.
  • Publicaţii cu ştaif environmentalist se trezesc publicând şi preaslăvind reţete cu peşti pe cale de dispariţie. Sau pescuiţi cu daune colaterale iraţionale. Fain.
  • Barca a pierdut cu Celtic. Ioi. Poftim: şi invincibilitatea e trecătoare.
  • Cică a început campania electorală în spaţiul carpato-danubiano-pontic. O să fie same old same old, parcă văd.
  • Nup, se pare că FOREX nu e chiar pentru orice Mărie. Sigur, se poate câştiga un ban cinstit, însă cu pregătire şi mult habar în domeniu.

No şi de-astea. Plictisitor, cum ziceam. Poate mâine avem mai mult noroc.

Lasă un răspuns

