Acum câteva zile s-a întâmplat inevitabilul: corpul meu a trecut pe modul toamnă-iarnă. Primul şi cel mai clar indiciu: dificultatea de a mă trezi devreme. Adevăru-i că am reuşit să împing momentul ăsta incredibil de mult, deci zic mersi că am ajuns până în a treia decadă a lui octombrie, nu comentez. Dar na: ăsta e momentul când trebuie să-mi achiziţionez vestita lampă deşteptătoare. Am în vedere achiziţia asta de vreun an, dar până acuma încă shit didn’t get serious aşa că nici nu am procurat-o.

Deci fuga pe Amazon. Că 1) N-am eu timp să-mi caut pantaloni, o să-mi pierd vremea colindând oraşul în căutarea unei lămpi?!, şi 2) Diversitatea ofertei e imbatabilă. Aşa de imbatabilă că pierd şirul, mă rătăcesc printre modele şi recenzii, de două zile mă tot uit pe-acolo şi încă n-am ajuns la nici o concluzie. În schimb am găsit un gadget nou, care m-a super entuziasmat:

Avem de-a face cu un ceas deşteptător – dar cel mai şi cel mai important e că ai la dispoziţie o plăcuţă pentru scris chestii. La pachet mai primeşti şi un pix special cu care să scrii acele chestii. Iar dimineaţa, la ora stabilită, plăcuţa se luminează şi scrisul devine fosforescent.

Mamă ce salt tehnic! Câteodată sunt nevoită să lipesc post-it-uri pe butonul de snooze, pe care să fie scris scopul trezirii mele („predare de proiect la 8!” sau „avionul la 7!!”) – asta pentru că, la trezire, creierul nu e decât deranjat de zgomot şi mânat de instinctul primitiv de a-i pune capăt cât mai curând. Habar n-are de proiecte sau de avioane. Iar un obstacol ar trebui să-l scoată din starea de semi-somn şi să-l reconecteze la realitate. Asta teoretic: dacă nu cumva s-a desprins post-it-ul peste noapte, dacă nu l-am scris prea ne-ostentativ, dacă etc. Cu o lampă de-asta însă… altfel ar sta treburile.

Dar păcat că gadget-ul ăsta nu ştie şi alte chestii de care aş avea nevoie. Că, dacă l-aş cumpăra, mi-ar mai trebui un alt deşteptător care să-mi flicăre lumina, altul care să dea drumul la radio în mod treptat, altul care să-mi arate temperatura… păi ce?, organizez acuma Festival of Lights la mine în cameră?

Lasă un răspuns

