Când măgarul se crede armăsar

Un rahat de site. Pe care trebuie să-mi fac un rahat de cont. Ca să pot descărca un rahat de document. Şi-aşa mă enervează că trebuie să-mi fac cont pentru atâta lucru: bre!, nimeni nu se mai întoarce pe site-ul vostru de rahat, am nevoie doar de o singură chestie! Peste 5 minute am şi uitat cum se cheamă site-ul, ce pana mea să fac cu un cont?

Dar la situaţia asta există şi o cireaşă pe tort: când te grăbeşti să-ţi faci contul ăla cât mai repede, setezi by default parola pentru astfel de cazuri, aia cea mai simplă pe care o ai… iar ăla începe să facă mofturi. Că n-ai suficiente caractere, că nu ai folosit şi cifre, după ce ai băgat şi cifre se strâmbă că n-ai şi caractere speciale, iar la urmă te mai întoarce o dată din drum pe motiv că nu ai şi caractere majuscule. Pentru un rahat de cont pe un rahat de site pe care oricum stai 5 minute, prima şi ultima oară în viaţă.

Lasă un răspuns

