Și, ca întotdeauna la început, plin de mici obstacole: aia nu merge, aia e fragil, aia nu are loc, aia scârțâie, aia trebuie rearanjat, aia e în plus, aia lipsește. Că na: locuința o alegi după liniile generale, doar n-o să respingi un contract bun pe motiv că… parcă totuși chiuveta din baie e cam mică. Nu? Poze încă nu am reușit să fac, plus că nici nu am la ce: un morman de chestii în mijloc, care trebuie să-și facă loc să se infiltreze în ungherele casei. Dar urmează. Pe de altă parte, dintr-o dată pare de 10 ori mai mult spațiu, mai ales că există și o grădină. Dintr-un colț până în celălalt aș putea lejer să trimit vederi…

Am reintrat și în câmpul muncii, cu tot ce presupune asta. Clădirea-sediu îmi aduce aminte de Politehnică: o să reușesc să mă orientez prin ea cam când oi fi pe sfârșite cu șederea aici. Bine că am învățat drumul până la cafea: asta e cel mai important. În rest: libertate totală pe net, în afară de Facebook, 9gag și YouTube. Adică direct în plex. Altfel… colegi simpatici (atâția câți am văzut), multe chestii care trebuie musai automatizate, idei bune, cravate cam multe. Per toal se anunță vremuri ok.

Amu să mă văd cu sacii în căruță [erm, mai exact: înghesuiți sub pat], cu netul rezolvat la domiciliu, și… vedem ce planuri mai coacem. Revenim cât de curând la formatul obișnuit al Foarfecii, și ne citim.

Un gând despre “M-am mutat

Lasă un răspuns

