Nu știu ce să-i mai fac la Foarfegraf să încarce decent ceea ce vreau eu să pun pe el, și mi-au cam pierit răbdarea și cheful de încercat. Așa că no: iaca torn pozele aicea, că nu-i nici o pagubă.

Grecia – Mykonos și Tinos, la muncă și la odihnă:

Această prezentare necesită JavaScript.

Știu că sâmbăta cititorul de Foarfecă este obișnuit cu administrarea unei lecturi de weekend. Ei, recenzia de carte am făcut-o luni, așa că se compensează. În schimb, dacă tot am o ultimă ocazie de a vorbi special, focusat, despre insulele grecești, s-ar cuveni să mai trag niște concluzii. Dar am mai povestit la momentul potrivit – iar pozele valorează și ele câte 1000 de cuvinte fiecare. Deci na: loțiune de protecție solară, apă multă, ochelari de soare și… cam de asta ai nevoie. Acolo nu-i de trăit, dar e de petrecut o vacanță pe cinste.

Lasă un răspuns

