[Nu știu ce are drăcia de Foarfegraf de nu mai încarcă pozele cum trebuie. Meșteresc însă la el deja de ceva vreme și am găsit o soluție nouă – așa că răbdare și tutun, că facem să fie bine]

Eram într-o cafenea prin Lviv și m-am dus la toaletă. Unde în Ucraina, apropos, și în Polonia, pare să se abolească încet-încet segregarea sexelor la toaletă: am văzut destul de des o singură încăpere, unisex, fără mofturi separatiste. Eu nu m-am plâns. Dar să revenim.

Eram deci la punctul de a mă spăla pe mâini, și, cum era frig afară, aveam mare nevoie să folosesc apă caldă. No și dau drumul la robinet, apa începe să curgă rece, îmi zic că o fi de-aia care are nevoie să se încălzească încet, stau și aștept, nimica, încep să mă gândesc că na: pur și simplu  n-or avea ăștia apă caldă, orice-i posibil, deși hm, cafeneaua pare de fițe și de obicei în țara asta se cam poartă de grijă nevoilor de bază ale omului, deci ar trebui să fie totuși apă caldă… în fine, cu toate gândurile astea în cap, tot testând dacă s-a încălzit apa, mi-a venit în cap în cele din urmă să răsucesc robinetul la „rece”. Când, deodată, minune: apa s-a încălzit brusc.

Și-atunci întrebarea firească: ești în legitimitate să stai să aștepți apa caldă de acolo de unde scrie că ar trebui să curgă – sau nu ești decât un pămpălău fraier dacă nu încerci și inversa?

Lasă un răspuns

