Hrm. Văd că blogul e vizitat chiar şi în lipsa mea, deci nu e cazul să alerg să-l resuscitez. Că adevăru-i că am ajuns la ai mei acasă de vreo 2 zile, şi am intrat direct în mrejele vieţii dulci de la mămica: somnic, păpică, plimbărică – de m-am suspendat complet. Înainte de episodul ăsta nu ştiam în ce zi şi în ce dată mă aflam pentru că punctele în timp purtau numele de „ieri”/ „azi”/ „mâine”, iar distanţele în timp se măsurau în funcţie de „ziua în care am plecat de la Istanbul”, „ziua în care am mâncat chestia aia”, respectiv „ziua când trebuie să ajungem la Xulescu”. Acuma iarăşi nu mai ştiu nimica, pentru că n-am nevoie.

Aşa că no: mobilizare prea deosebită cu scrisul la blog încă nu simt, DAR simt un vag dor de scris. Semn că va veni şi momentul când m-oi aşterne – da’ numa să termin de digerat. Poate chiar zilele astea cândva – că e prima oară în 5 săptămâni de când experimentăm răcoare şi ploaie. Nu chiar ca-n Berlin, dar Rădăuţiul nu mă dezamăgeşte: nu mi-am cărat de pomană blugii şi pulovărul, ştiam eu cum îs serile pe-aicea. Şi-atunci, dacă nu stau pe-afară tocmai pentru că e frig, mai bine scriu. Deci ne-auzim, că nu decedez acuma.

O singură chestie însă: au trecut deja 5 săptămâni. Nici nu ştiu când au trecut. Nu simt încă oboseala drumului, nici dor de casă, nici saturaţie – ba dimpotrivă: mai e încă o bucată de drum de-aici încolo, mai sunt două ţări înaintea noastră, şi mor de curiozitate.

Lasă un răspuns

