In astea 2 saptamani de cand stau aicea am bagat la cap niste chestii:

  • Lotiunea de protectie solara cu SPF=50 e sfanta. Zid, frate! Ramaneam alba ca branza daca nu o lasam la o parte din cand in cand.
  • Am experimentat pe pielea mea cum e cu deshidratarea. A se baga la cap si a nu se repeta.
  • Cica daca spui repede „Anyone say Ho!” repede, suna ca „salutare!” in coreeana.
  • Societatea sirbeasca e foarte, dar foarte patriarhala. Reglementata de „treburi de barbat” si „treburi de femeie”. L-am invatat, totusi, pe un sirb sa-si spele hainele…
  • Indiferent cat de intelectuali sunt componentii unui grup, atunci cand este munca fizica toti oamenii sunt egali in pretentii, nevoi si atitudine.
  • Prima oara in viata mea cand vad un grup asa ciudat. Inchegat si in acelasi timp neinchegat. Lume interesanta, in orice caz, si foarte distractiva.
  • Acuma, orice carare vad in fata mea, vad numa tufe si buruieni care trebuie smulse, si ma gandesc automat daca merge cu sapa, cu lopata, cu harletul sau cu securea…
  • Toti soferi de clasa I pe aici: pe serpentinele astea ori stii sa conduci, ori stai acasa.
  • Ca veni vorba de transport: motocicletele sunt la mare putere. Si-mi place mult ca lipseste aura de coolness/ bad-ass din toata afacerea asta. Motocicleta e un mod de transport indragit, folosit de tineri si de batrani, fara mari ifose. Ce NU imi place categoric e faptul ca nu se poarta echipament de protectie.
  • Intepaturile de arici de mare [eventual cu ghimpi lasati in talpa] se trateaza cu lamaie si ulei de masline.

Miroase a plecare. O sa mai scriu reflectii pe bune despre experienta asta atunci cand oi avea contextul. Probabil maine-poimaine. In rest… munca e gata, de-acuma numai plaja si plaja. Incet-incet ma setez pe modul „destinatia urmatoare”: Atena. Unde am anulat canapeaua rezervata dinainte, pentru ca ne-am imprietenit aicea cu liderul taberei care, ce sa vezi?, e couchsurfer si el, locuieste in centrul orasului si are o camera libera :D  Deci plecam cu el, mergem la el, stam la el, totul lin si inchegat. De acolo direct spre Istanbul – am taiat de pe lista Salonic-ul, ca sa stam o noapte in plus in Atena si o noapte in plus in Istanbul. Bun asa.

Lasă un răspuns

