Lectura de weekend (XVI)

Ce ziceam ieri că fac curat în drafuri? Ei bine, începem chiar de astăzi – și anume dau la liber toate linkurile salvate pentru rubrica Lectura de Weekend. Toate grămadă, că nu mai avem timp de ele în vacanță. Iar sâmbăta viitoare oi mai fi eu prin preajmă, dar am alte planuri pentru Foarfeca. Așa că:

1) Am râs cu niște glume rusești. N-aș băga mâna în foc că sunt, etnologic, chiar rusești perlele astea – da-s bune.

2) Am râs cu lacrimi și m-am tăvălit pe jos cu tradițiile românești de nuntă. Nu în fiecare zi dai peste o asemenea scriitură – chiar dacă obiectul postării e arhicunoscut.

3) Text în disonanță cu abordarea generală de pe Foarfeca (cel puțin așa mi se pare mie), însă mi-a atras atenția introducerea (foarte puternică, fără îndoială) – și na, în final subiectul ales nu-i de lepădat. Despre cum ne blazăm.

Lasă un răspuns

