În zilele care urmează mi-am propus să-mi curăț draftul de idei care zac acolo în prelucrare din timpuri imemoriale. Și asta mai mult pentru că am tot așteptat un prilej/ pretext pentru asta, și acuma s-a ivit. Așadar: dacă apar postări inactuale, sau fără nici o legătură cu tabloul general… o să se știe de la ce ni se trage. Iar în ceea ce privește prilejul…

Cum ziceam și pe vremuri: cu cât mai multe treburi pe cap, cu atât mai eficientă munca. Așa și cu blogul: când aveam grămezi de timp liber astă-iarnă, abia scriam un articolaș la câteva zile. Acuma însă, de când cu munca în regim de normă întreagă… iaca am și timp și chef și idei să scriu câte ceva zilnic. De luat în seamă, zic.

Ei bine, în contextul ăsta, am o veste proastă și una bună.

Vestea proastă e că duminica viitoare (peste 1 săptămână) plec în concediu. Deci pe de o parte o grămadă de timp liber, pe de altă parte acces la internet… pe apucate. Așa că adio postări zilnice la 8. Sigur, nu uităm de una din menirile principale ale Foarfecii, și anume să țină loc de jurnal de călătorie pentru cât timp sunt pe drumuri. Deci clar că or să apară postări cât mai adesea, după posibilități. Dar na: primele 2 săptămâni jumate sunt pe o insulă pierdută din Grecia la un voluntariat, deci slabe șanse de timp, chef și net. O să povestesc la momentul potrivit ce și cum, pe scurt e vorba de o cărare din Antichitate, care leagă plaja de satul de reședință de pe vârful dealului, care cărare trebuie restaurată. Nu știu exact-exact în ce o să constea munca, da’ parcă nu prea mai contează… A, da: și dup-aia planul prevede deplasarea terestră până înapoi la reședință, ceea ce înseamnă Grecia – Turcia – Bulgaria – România – Ucraina – Polonia, adică încă niște săptămâni pe drum. Mna. Net presupun că o să am mai mult în faza aia (dacă stau prin hosteluri și pe la prieteni) așa că probabil că o să relatez mai des. Poate pun și poze, e?

Cică așa ar trebui să arate pe-acolo.

Iar vestea bună e că de la 1 septembrie o să reintru în program de muncă normal, așa că Foarfeca o să reintre și ea în registrul cu care ne-am obișnuit. Poate chiar și oleacă mai devreme.

Așa că de-aia fac acuma curat pe aici😉

Lasă un răspuns

