Mircea Badea

Mă-ntreb dacă e ceva de capul deciziei sale de a-și asocia imaginea cu Snickers. Pentru că până acuma nu prea-l știam asociat cu nimica. Până și la însăși Antena făcea nițel notă separată (sau se străduia să o arate, ceea ce e tot aia). Acuma însă, de când tot face reclamă la Snickers în fiecare emisiune… mă rog, nu mă face să schimb postul, însă mă gândesc că a) ori au făcut Snickers o ofertă de nerefuzat (deci suficient de imensă, deci cât de mult e suficient de mult?, de curiozitate), b) ori săracu om strânge bani să se însoare (că-n rest nu-l știu de muritor de foame), și c) hm, nu prea mai contează dacă l-a cumpărat Snickers sau altcineva, contează că e cumpărabil. Deci oarecum decredibilizat. Mă-ntreb pe unde o să o ia treabă asta pe termen lung.

Lasă un răspuns

