Lectura de Weekend (XIV)

Ioi! Era cât p-aci să-mi las cititorii descoperiți pe weekendul ăsta! Se cunoaște că săptămâna asta nu am mai scris la fel de conștiincios… Dar fără grijă, și de data asta avem material de lecturat, vizionat și băgat la cap.

Ce este Bucureștiul?

Irlandeza Galvea Kelly a lucrat prin vreo sapte tari ca Social Media Consultant si are propria agentie interactiva BrandNua. Am ascultat-o ieri, la Digital Summer Camp: minte extrem de analitica, matematica, in strategia si analiza campaniilor online.

In toamna trecuta, Galvea Kelly a venit in Romania pentru cinci zile. „Si n-am mai plecat. Inainte de veni aici, nu stiam nimic despre Romania. Am cautat pe Youtube (al doilea mare motor de cautare din lume dupa Google, n.m) si am dat mai mult peste referinte la Dracula (rade). Atunci mi-a venit ideea sa fac un film despre Bucuresti, asa cum am facut si despreChicago.”

De la Victor Kapra citire. Și iată și filmul:

Urmând clișeul alăturării de alb și negru, ar trebui să prezint acuma în antiteza filmului pozitiv, hollywoodian, despre părțile frumoase ale Bucureștiului – un film gri, românesc, despre cartierele sărace ale Capitalei. Dar iaca nu mă bag în așa ceva. Mai bine o observație laterală despre „topocentrismul”, „Bucureștio-centrismul” din mass-media românească. Aici.

Lasă un răspuns

