Fashion din nou

Că tot vorbeam zilele trecute despre reclame și despre supraprețul produselor „de marcă”. Numa’ bine ce mi-a picat în fața ochilor un documentar recent de-al BBC-ului: „Secrets of the Superbrands: Fashion”. În care cercetează care-i treaba cu marile mărci ale modei internaționale, și mai ales de ce trezesc ele așa dorințio arzătoare în rândul lumii. Foarte edificatoare secvența cu fabrica de ochelari de soare din India [parcă], unde se produc, ca-n bazar, la grămadă, ochelari Luis Vuitton, Ray Ban, și ce-o mai fi. Deci mă simt confirmată: chestiile alea chiar sunt doar niște bucăți de plastic, nu justifică cei 650$ – preț de magazin. [Da, de parcă aș fi descoperit cine știe ce chestie surprinzătoare].

Ca o gazdă bună ce sunt, am pus de-a gata aici toate cele 6 părți, una după alta, să nu cumva să obosească telespectatorul Foarfecii căutând de unul singur prin YouTube. A, și se observă imediat că mai există și alte documentare din aceeași serie – despre mâncare și despre despre tehnologie cel puțin. Promițător, zic. 

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s