Repetiția istoriei

Dacă se-ntreba careva ce mai fac – m-am scos simplu: n-am decât să fac trimiteri la relatările de anul trecut din fix aceleași zile. Nu mai trebuie să-mi bat capul ciu texte noi.

Deci în primul rând data de de 30 aprilie e evident ziua de cumpărat biciclete. Tot pe ebay, tot roz, tot la un preț derizoriu – bine, anul ăsta am crescut puțin capitalul investit – deși hm, față de cei 10 Euro de anul trecut orice este o creștere substanțială. Nu Pegas, ci sport – pentru puțină variație. Prima bicicletă față de care aș putea dezvolta sentimente de atașament.

Și în al doilea rând, data de 1 mai: cu semnificația ei povestită și răspovestită. Explorată o dată acu 2 ani – întru documentare. Anul trecut încă o dată – pe post de ghid turistic, în lipsă de altceva. Și anul ăsta, din câte se pare, din nou retrăită în același context – pentru că, ce să vezi?, sunt un ghid turistic de neegalat.

Ah, da, și tot perioada asta e aia în care fac anunțurile de călătorii pentru la vară. Pentru cine n-a aflat încă de pe Facebook: anul ăsta mă car la un voluntariat în Grecia, la restaurarea unei cărări de pe o insulă din Marea Egee. Pentru început.

Lasă un răspuns

