Nu cumva e ceva teribil de primitiv, procesul  ăsta de a merge la benzinărie? Așa cum telefoanele s-au „mobilizat” în timp, așa ar fi predictibilă și o mobilizare a „încărcatului” de combustibil – oricare ar fi combustibilul. Că omul, când a avut ocazia, a optimizat chestiile care-l încurcau.

A, că momentan încă nu e imaginabil cum anume s-ar putea înfăptui asta… asta e deja altă treabă. Dar pare foarte firesc ca la vârsta senectuții să zâmbească îngăduitor nepoții pentru că noi încă am trăit în epoca în care se căra benzină cu canistra. Sau se mergea la benzinărie…

6 gânduri despre “La benzinărie

    1. Eeeee. La drept vorbind nici nu mă interesează. Să meargă și cu puterea minții din partea mea. Numai să ne scutească de excursia la benzinărie… :p

    1. Hm, la asta nu m-am gândit. Ar mai fi de menționat și sandvișurile, care țin minte că nu se găsesc la non-stop…
      O well, magazinul poate să rămână, nu mă deanjează :p

Lasă un răspuns

