Recuperarea 3D. Lavoisier

1. După Star Wars, acuma și Titanic: apare reeditat în 3D. Bine, în stilul ăsta… industria 3D are treabă până la adânci bătrâneți – să aducă în 3D filmele din istorie care ar fi meritat treaba asta, dar care nu au avut șansa tehnologică la momentul ăla. Superman, paregzamplu. Dar m-am amuzat cu știrea asta, că „James Cameron și Kate Winslet la premiera lui Titanic în 3D”. Vorbesc ei acolo și fac glume și explică treaba cu aniversarea celor 100 de ani… da’ nu ating esențialul: unde l-ați lăsat dom’le pe DiCaprio și de ce? Numa’ntreb…

2. Mai ținem minte explozia de Matizuri din anii ’90, de la defunctul Daewoo? Nu de alta, dar am crezut că am vedenii când am zărit un Matiz-Matiz [adică chiar scria „Matiz” pe el, nu era doar asemănător], numai că de la Chevrolet… Lavoisier avea dreptate săracu: nimic nu se pierde, totul se transformă. L-am căutat și pe net, și e pe bune:

Lasă un răspuns

