Achtung

Nu înțelesesem nici când eram mică cum anume funcționează treaba asta cu Miss Univers, care la preluarea coroanei zice că se bucură că a câștigat, că în felul ăsta va putea ajuta și mai mult ceva cauză caritabilă. Mi-a explicat mie mama la vremea aia că na, fata devine celebră, paparazi încep s-o urmărească, și atunci una e s-o surprindă la o petrecere oarecare, și alta e s-o prindă la strângere de fonduri. Mă rog, tot nu m-a lămurit cum funcționează exact, da’ fie.

Ei bine, acuma a funcționat treaba exact în sens invers – și așa de vizibil încât până și eu am înțeles. Găsii gluma asta pe 9gag:

M-am râs, dar dup-aia mi-am pus întrebarea: ă, Clooney? Serios? Pentru ce ar putea fi arestat omul ăsta? E pe bune? Google.

Și-am ajuns aicea. Și-n felul ăsta am aflat că se întâmplă chestii prin Sudan. Na – nu că ar fi o surpriză crizele umanitare în Africa. Dar, ca idee: motorul celebrității a funcționat ca uns.

Lasă un răspuns

