Ca tot omul mă străduiesc să stau calmă și să nu mă enervez din orice – țelul îndepărtat e de a nu mă mai enerva din absolut nimic încă înainte de 40 de ani. Mari dificultăți însă o să am taman în viața profesională. Respectiv în relația cu aceia care au văzut un documentar pe domeniul meu de expertiză și… deja au păreri. Ce ziceam de sindromul omului care a citit o singură carte? Ei, sindromul omului care a văzut un singur documentar e și mai rău. Nu mai zic de sindromul omului care a citit un singur articol de ziar pe tema respectivă.

Un grafic pentru lămurire:

Menționez că granițele dintre categorii sunt puncte de discontinuitate, fără discuții.

Lasă un răspuns

