Ehei, de data asta nu un articol, ci un blog întreg. Pescuit din lista nominalizărilor la RoBlogFest 2012. Un tip care e pe drumuri din 2010, și se tot plimbă – mai cu seamă prin Asia. Genul de călător de profesie, despre care am mereu una și aceeași întrebare: de unde dracu’ scot oamenii ăștia banii pentru asemenea viață? Nu, pe bune acuma. Să zicem că muncești pe un salariu bun, strângi bani 1-2-3 ani, da’… pentru un drum de vreo 3 ani [așa cum se prefigurează la omul de față] de-acuma trebuie să-ți amanetezi apartamentul! Că viața în Papua Noua Guinee o fi ea ieftină, da’ și avionul până acolo…

No mă rog. Atâta-i că tipul scrie fain și trăiește mișto. Pentru început, măcar itinerariul.

4 gânduri despre “Lectura de weekend (III)

    1. Păi… nu? Și chiar dacă am intrat în contact cu genul ăsta de oameni, tot nu am reușit să aflu. Îmi scapă clar ceva, mai cercetez…

      1. Io acuma nu am bani nici să trec strada, cum s-ar zice… darămite să trec continente sau oceane :))
        Da’ ești printre primii doi pe care îi anunț când descopăr secretul😉

Lasă un răspuns

