Schi artistic

Știați că există? Eu nu. Am aflat numa’ acu vreo 2 săptămâni. Fusei la ceva concert de cârciumă, niște amici ai unor amici se produceau pe o scenă improvizată în fața unui public de cunoscuți. Simpatic, nu zic. Drăguță și muzica, nu zic. Din câte-mi aduc aminte. Că – ghinionul lor – pe fundal proiectau niște video cu schi artistic. Așa că sărmanul concert a fost doar coloană sonoră, o fi fost ceva de capul lui, dar eu nu-mi puteam dezlipi ochii de ecran. Nu am reușit să găsesc imaginile alea nici după îndelungi săpături prin YouTube – dar pot să asigur pe cuvânt de onoare că erau superbe. Din anii 70 – oameni foarte veseli, stil foarte liber, echipament foarte precar – că tot ziceam mai ieri despre reguli și protecție: ăia aveau pe ei numai un pulovăr și un număr de concurs. Și fac chestii care nici nu știam că sunt posibile – eu, care nu schiez, și care am impresia că schiurile sunt foarte… restrictive în mișcări.

Iaca o mostră – departe, însă, de spectaculozitatea la care mi-au licărit mie ochii.

Lasă un răspuns

