Campanii de publicitate, bătălie pe consumatorii din target, concurență pe aceeași nișă de piață. Strategii, stare de alertă, competiție. Fiecare cu produsul lui, fiecare dându-se mai șmecher, mai ieftin, mai bun, mai interesant, mai inovator, mai cu zvâc. Cumpărați de la noi – ba nu, de la noi, noi suntem mai buni – ba nu, de la noi, noi suntem și mai buni – ba, pff, noi facem clientului și castel când cumpără de la noi – ba, amatorilor, noi îi dăm produsul nostru aproape gratis, și-l flatăm într-atâta încât nici nu are nevoie de castel!

Etcetera.

Până mi s-a schimbat brusc universul: am aflat că Mediamarkt și Saturn aparțin aceluiași grup. Adică stau sub același acoperiș. [Mă rog, alături de Metro și alții]. Magazinele de consumer electronics, din care unul se dă „cel mai ieftin”, celălalt se dă „cel mai șmecher”. La urma toată au amândouă aceeași marfă, la aceleași prețuri, numa culoarea decorului diferă.

Așa deci…

Mai mult, răsturnarea universului s-a definitivat irevocabil când am aflat că, iaca: Gucci, Luis Vuitton, Donna Karan, Givenchy, Guerlain, Dior, Kenzo și Fendi…. sunt de fapt toți o familie! Nu că aș fi cumpărat eu vreodată ceva de la ăștia, dar ca idee – revistele de femei gem de reclame glossy la fiecare din mărcile astea, cumpărați parfum Dior – ba nu, Guerlain vă subliniază mai bien personalitatea! – ei, prostii, cunoscătoarele folosesc doar Kenzo…

Eeeeeei drăcia dracului!

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s