Datul după tufiș

Toată lumea în media folosește expresia „… și prin intermediul rețelelor de socializare”. Ete na. Care-or fi alea oare, ghici ciupercă ce-i?

Nu știu care problemă e mai mare: faptul că ne ascundem după deget, deși toată lumea știe că e vorba de Facebook, și deja nu se mai pune problema că „să nu-i facem reclamă”, că ar fi ca și cum am zice „să nu facem reclamă la Google”. Stupid. Sau faptul că, folosind în loc expresia asta pretențioasă, pur și simplu nu ne mai adresăm populației. Că cetățeanul mediu, când aude termeni complicați la televizor, de obicei închide canalele de recepție, că sigur nu-i ceva care să-l intereseze, și nici nu are chef să-și bată capul să deslușească ce-i aia. Că nu pentru stimulare intelectuală a deschis televizorul. Ca jurnalist, dacă nu te exprimi ca să înțeleagă mama, ești doar o formă cu ifose, dar fără fond.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s