În raftul cu reviste la la supermarket mi-e dat să văd o ediție în print, în coperți lucioase și foi quality, o revistă intitulată „Lumea Android” (sau ceva de genul ăsta).

Și m-am nedumerit subit:

Cum dracu nu-i online publicația, descărcabilă ca app optimizat pentru Android? Cine dracu ar citi despre Android de pe foaie??? Și mai ales: de ce? În ce situație ar trebui să te afli ca să cumperi revista aia?

2 gânduri despre “Nedumerire la prăvălie

  1. Poate pentru cei care fac primii pasi spre tehnologie. Nu trebuie sa-i izbesti direct cu netu’…ii iei usor cu varianta imprimata🙂

    1. Să știi că asta o fi ideea din spate!
      Pentru mine, spre exemplu, care încă nu am un smartfon, dar plănuiesc să-mi iau – poate mi s-ar potrivi totuși ca lectură de metrou :p

Lasă un răspuns

