O să fac o chestie absolut lipsită de etică, reprobabila, odioasă și nelalocul ei, și anume o să comentez pozele unor oameni pe care nu-i cunosc, nu mi-au făcut nimic, nu mi-au dat acordul să le preiau pozele, și nici măcar nu au idee că sunt comentați aci pe Foarfeca. Ghinion.

  

În virtutea ocupației momentane survolez zilnic profiluri de oameni pe Xing. Că se face că-mi trebuie un inginer care să știe robotică, metrologie, construcții de mașini, să fie expert în SolidWorks, și dacă se poate și în tehnici de inspecție optică precum și noțiuni de hidraulică.  Preferabil doctor în toate cele amintite, cu experiență de soi, cu abilități de conducere, și eventual cu o țâră de fler de inventator. Că na, au nevoie niște unii de un cineva să le facă cafeaua.

Prin urmare survolația mea prin Xing se mărginește la un anumit profil de oameni, un anumit gen de ingineri, un anumit tipar al specializării. Și nu glumesc când vorbesc despre tipare: în secunda în care un tip [că na, 99% sunt bărbați în branșă, n-ai ce face] zice că știe CATIA sau Solid Works [cunoscătorii știe la ce mă refer], apăi 90% are trecut la Hobby-uri motocicletele. Dacă e trecut de 40 de ani și migrat ușor în zona de management [adică nu mai pitrocește la proiectare toată ziua], atunci 90% e mort după scufundări. Dacă e tânăr și mai în direcția IT, atunci 90% face și escaladă. După cum ăi mai bătrâni, migrați demult în zona pur managerială, au trecute la hobby-uri „cuisine” și „vinuri rare”. Ahem. Fiecare cu fița lui.

Dar mă luasem de la altceva. Văzând ‘jdemii de poze până acuma, n-am putut să nu remarc o treabă: O TU DOAMNE ce equalizer puternic e un costum cu cravată. Equalizer de vârstă, zic. Adică odată vârât omul în costum, i se șterge vârsta. Am văzut poze în care chipurile alea puteau la fel de bine să aibă 30 sau 50 de ani. Ca să nu mai vorbim că pe unii îi îmbătrânește de numa, și statistic observ că e teribil de greu să-ți pastrezi [să-ți arăți] vârsta reală pe deasupra unei cravate. Mai ales dacă hainele sunt dintr-un material prost [și aici iarăși nu glumesc].

Iar revenind la pozele de mai sus: Cine ar putea să zică din prima [sau măcar să estimeze] că, de la stânga la dreapta, avem de-a face cu 23, 28 și 32 de ani?

2 gânduri despre “Tipare și haine

  1. Bine, zic eu: avem de-a face cu 23, 28 si 32 de ani!

    Daca ne-ai fi pus sa ghicim, ar fi fost mai interesant. Eu as fi mers pe 28, 35 si 30.

Lasă un răspuns

