Introducere: Urmăresc în ultima vreme cam tot ce prind în materie de documentare la liber pe YouTube. Zic „urmăresc” pentru că tastez acolo la căutare „Documentary”, apoi aleg ce-mi vine la rând din ce n-am văzut încă, și îl las să meargă în fundal pe post de muzică în timp ce eu fac altele. Gen curat prin cameră, întins rufele, etc. Ei, dacă cineva efectuează aceeași căutare prin YouTube o să vadă că minim 1/3 dintre titluri au legătură cu Illuminati, Noua Ordine Mondială și masonii. Că na. Ceea ce e foarte distractiv de urmărit – vorbesc serios, aflu chestii super interesante, iar dacă am noroc apuc și o porție de râs, ca acuma.

Pe subiect: Știe toată lumea dudele cu melodiile de la AC/ DC și Led Zeppelin care, cântate invers, dau mesaje satanice. Alea îs clasice. Nu știu cum se face că toate formațiile de rock de până în anii ’80 s-au jucat mai mult sau mai puțin cu aceste coduri satanice secrete – după Metallica cred că s-au cam plictisit toți. Sau, mai știi, poate s-au rușinat că au fost descoperiți. E, dar acuma văd că a apărut una proaspătă: „Yes We Can!” [sloganul din campania lui Obama], dacă-l derulezi invers, zice „Thank You Satan”. Hhhahahahahah haha hahaha! Am râs de m-am dezrădăcinat, vorba unui alt blogger. Nu cred că e cazul să dau musai sursa, că doar nu e un context care să impună tratament științific. Poate doar medical :p

Lasă un răspuns

