Fiindcă celălalt mă irita uneori, că părea cumva prea încărcat. N-am știut niciodată exact ce anume mă irita – și de-aia am tot amânat momentul schimbării. Iar acuma a apărut design-ul ăsta, care aduce a infographics, deci e simpatic. Deci hai. Chiar dacă nu prea se pricepe să scrie „Ș” și „Ț” prin titluri. Nu contează.

6 gânduri despre “Iarăși am schimbat look-ul

  1. E mai aerisit, intr-adevar, dar imi lipseste enumerarea etichetelor si a lunilor din lookul anterior. Poate nu m-am priceput eu bine, dar mi se pare mai greu acum sa caut un articol din trecut daca nu mai stiu cum era etichetat sau exact de prin ce luna si an era. Dar repet, nu m-oi fi descurcat eu asa ca ajuta-ma🙂

    1. Mulțumesc de feedback, r!
      Pentru a pune lista cu lunile și norul de etichete în schemă aș fi stricat grav de tot aspectul. Dacă te ajută cu ceva, aproximativ jumătatea cea mai veche a postărilor erau oricum neetichetate.
      Mi-a mai venit o idee pe care o s-o încerc, însă în principiu am pus in josul paginii un câmp de căutare. Dacă știi despre ce e articolul pe care îl cauți [și știi], atunci ar trebui să meargă.

Lasă un răspuns

