„După război”

O expresie foarte potrivită pentru a descrie aspectul unui oraș în dimineața de Anul Nou. Resturi de artificii, petarde explodate, sticle sparte, ambalaje de la te miri ce… priveliștea e, într-adevăr, cam post-apocaliptică. Mi s-a părut însă că de Revelionul ăsta, în mod excepțional, am văzut oameni descărcând pistoale în aer. Nimeni nu părea prea mirat – la drept vorbind erau cetățeni tuciurii, și se știe că turcii/ arabii au mare afinitate pentru gangsta-coolness, și implicit pentru pistoale. Nu se știe la ce le-or folosi lor pistoale într-un târg pașnic și chefliu ca Berlinul… dar mă rog. Atâta-i că i-am zărit chiuind și descărcându-le din mașini. Și am raționat, neîntârziat, că or fi gloanțe oarbe, de joacă. Or fi mulți proști pe lume, și dacă nu-s fuduli nici nu-s proști destul, dar prefer să cred că gloanțele adevărate nu se vând chiar oricui.

Ca dovadă am găsit azi, lângă supermarket, un petec de pământ pe care nu au ajuns mașinăriile de curățat – iar pe petecul respectiv rămășițele războiului de acu 3 nopți, mărturie la ce-a fost. Și, printre cartoane și petarde… cartușe. Am ridicat unul întru colecționare și am constatat că da, era orb. [N-am avut răbdare să mai fac o poză din celălalt unghi, dar mă crede lumea pe cuvânt dacă zic că obiectul din imagine are fundul verde]

Lasă un răspuns

