Mărturisiri

Toată lumea ştie că Foarfeca trăieşte şi se hrăneşte cu bloguri. Dimineaţa la cafea, şi dup-amiaza la cafea. Ba chiar şi noaptea la cafea, dacă e cazul. Din Google Reader. Ei bine… de mai bine de o lună intru în Reader numai cât să dau Shift+A. „Mark all as read”. De parcă nu mi-ar fi stat niciodată în fire să-mi petrec dimineţile informându-mă şi implicându-mă. De parcă Reader-ul ăla ar fi o adresă veche de e-mail, în care mai intru când îmi aduc aminte, numai cât să nu se adune praful şi să nu se umple de spam. Şi mai mult în virtutea inerţiei.

De ce mă apuc să fac confesiunea asta? Pentru că vreau să mă dau puţin mare: lucrurile au decurs exact cum le-am schiţat mai demult aici:

O obișnuință se poate “vindeca” numai în momentul în care devine suficient de erodată încât să poată fi doborâtă de vreo prospătură care pare mai bună.

(am încheiat auto-citatul). Prospătura, în cazul nostru, a fost 9gag.com. De care am fost dependentă sever câteva săptămâni bune – timp în care, prin comparaţie, cititul blogurilor era o ocupaţie fadă şi neinteresantă. Aşa că a fost dizlocuită fără să i se simtă lipsa. Iar partea a doua a poveştii e că focul iute al 9gag s-a stins fix aşa cum s-a aprins, adică brusc şi fără implicaţii colaterale. N-am mai dat pe-acolo de mai bine de o săptămână, şi nici că aş mai avea răbdare să mă întorc.

Reversul situaţiei e că… am rămas cu ocazia asta şi fără Reader, şi fără 9gag. Adică sunt liberă şi în căutări, cum ar veni. Pentru că ori îmi găsesc ceva cu care să-mi umplu cei 0.5 l de cafea cu lapte de dimineaţă, ori… mi-o micşorez. Ori mi-o mut pe-afară. Că altfel sunt nevoită să intru în mailuri de la prima oră, ceea ce mă cam sperie… Nu mai zic de intratul în muncă.

Lasă un răspuns

