Timpul Probabil

Da, recunosc, mă distrez adesea comparând prognozele meteo. În seara asta am vut să văd o treabă simplă: dacă mâine plouă. Și/ Sau dacă e [mai] frig.

Ei bine, simplitatea era doar în mintea mea. Că așa-i mereu: omul cu un ceas știe mereu ce oră e; omul cu două ceasuri nu e niciodată sigur. Mi-o trebuit să verific în 4 surse? Iaca 4 păreri:

Am marcat cu galben zilele în care se presupune că va fi soare, iar cu gri pe alea fără. Deci dacă pentru poimâine și pentru răspoimâine lucrurile sunt clare, fix pentru mâine se bat cap în cap. Iar cu temperaturile… se vede din avion că variază. Dar iaca un grafic:

Deci: cel mai flagrant e la poziția nr 4 (în seara de 16 noiembrie, adică miercuri. Întâmplător, seară de ieșit în oraș. Deci?!?! Eu cu ce mă încalț?

6 gânduri despre „Timpul Probabil

  1. Din cate vad eu in grafic, toate cele 4 prognoze sunt asemanatoare, numai ca diferite 🙂
    Yahoo Weather si Weather.com prefera abordarea pesimista/rezervata, cu temperaturi mai mici. Accu Weather si Google sunt mai optimisti si spera la temperaturi mai ridicate (Accu chiar are planuri de plaja).

    As merge pe Google pentru ca e undeva la mijloc. Nu m-as mira daca in spate nu are cumva un algoritm cu date de intrare prognozele celorlalte surse ponderate in functie de gradul de optimism/ pesimism al acestora!

    Eu zic sa adaugi in Excel si ce optiuni de incaltaminte ai pentru diverse temperaturi si, in functie de cum da graficul, sa iti arate automat varianta optima!

    1. Hehe! Am pus toate datele in ecuatie, am rezolvat integrala, am aplicat logaritmul si am scos radicalul… si in cele din urma am reusit sa ies din casa incaltata! 🙂

Lasă un răspuns

