E doar una din pauzele alea când Foarfeca are altele pe cap.

De fapt și de drept: nu mai am net la domiciliu de mai bine de o săptămână. Și, cum capul îmi stă la altele, nici nu prea simt nevoia de a o lălăi online. Merg la biblioteca din cartier de 1-2 ori pe zi, unde stau maxim o oră în total. Și mă-ntreb: ce dracu tot făceam pe net atunci când îl aveam la discreție? Aveam zile în care nici nu mă dezlipeam de calculator… Să mor de știu ce făceam, că acuma văd că o oră pe zi îmi cam ajunge.

În legătură cu Foarfeca însă , suntem în ultima fază de cercetare pt un articol despre limbaj și exprimare. O să vină el zilele astea…

Lasă un răspuns

