Investesc, ca orice om, bani în parfum. Că na. Pe lângă asta, am smacuri intenționat parfumate – loțiunea de corp, crema de mâini, aia de picioare, uleiul, sărurile, strugurelul, gelul de duș. Ca și cum n-ar fi destul, mai există chestii pe care nu le pot împiedica să aibă un miros: deodorant, săpun, șampon. Plus diverse alte geluri, spume, paste, lichide și únturi ocazionale. Până și balsamul de rufe, săracu, trebuie să miroasă. [Da, am luat și eu peste picior în viața mea domnițele cu dulapuri de maglavaisuri, dar după doi ani de apă nemțească nu-mi mai vine].

Și, după toate straturile, până la urmă nu miros a nimica mai departe de 50cm. Abia cu parfumul pe deasupra se cunoaște ceva – cum e și normal. Până acuma n-am zis nimic nou.

Dar fir-ar! Nu i-a picat încă nimănui fisa că nu are nimeni nevoie de un fixativ cu miros? La dracu, între oameni trăim! Numai eu îs aia traumatizată de mirosul de fixativ servit la trezirea din diminețile din liceu? Nu cred! Pe bune, degeaba tot chinul și strădania, degeaba parfumul și restul smacurilor, când fixativul acoperă absolut tot. Și mai ales se întâmplă asta la ocazii mai speciale [că în rest cine are loc de fixativ?], când cu atât mai mult îți dorești să nu miroși a colónie din bazar.

Lasă un răspuns

