Reclamă faină

Eram azi în metrou şi am văzut un afiş care mi-a plăcut. Din păcate nu l-am putut poza (na, nu umblu cu camera la mine), însă pe scurt reclama îndeamnă privitorii la escapade de weekend „peste gârlă”, în Polonia. Că tot e aproape, ieftin şi bine. Ca fundal avem o poză cu o peşteră aranjată ca un palat baroc, mai exact o mină de sare de nu-ştiu-de-unde, care la prima vedere pare să fi servit drept ceva refugiu/ reşedinţă domnească. În fine. Ce e însă cu adevărat fain e sloganul de deasupra: „Weekendul ăsta mai schimbă şi tu peştera”…

Fain. Am râs. Şi am zis să dau mai departe.

Lasă un răspuns

