Se mai spune din când în când pe la știri că președintele țării X l-a sunat pe președintele țării Y ca să-l felicite/ să-l înjure/ să-l întrebe ceva. Din moment ce îl sună în calitate de președinte, și din moment ce asta face obiectul unui telejurnal – se subînțelege că avem de-a face cu un întreg protocol aici. Probabil că nu sună omul de pe mobilul personal, și probabil că numărul apelabil nu e nici el un număr personal – că na, să nu uităm că se sună în calitate de președinți, nu de amici de bere.

Și totuși. Sunt curioasă: dacă eu găsesc pe net numărul președinției Madagascarului și sun, spunând că sunt de la cancelaria prezidențială a Mongoliei, și că Șeful meu vrea să intre neîntârziat în legătură cu șeful de la ei – cum mă verifică dacă spun adevărul? Fără SF-uri cu monitorizări prin sateliți și localizări apeluri – că astea se pot falsifica de către oricine își dorește suficient de tare asta. Și hai să zicem că asta nu e așa important; să zicem că eu chiar sun de la Cotroceni, și vreau cu Regina Angliei. Cine mă asigură pe mine că tipul de la celălalt capăt al firului e Regina Angliei în carne și oase? Serios acuma.

Lasă un răspuns

