Zoologie aplicată

Aici la noi la țară e foarte interesant. La cosmonauți, unde stau eu adică.
Am mai spus că în drum spre stația de tramvai am ocazia de a vedea de aproape niște oi, veverițele și coțofanele sunt la ordinea zilei, iar insectele sunt de toate formele și mărimile. Ca-n pădure.
Aseară însă am avtut parte de lecțiA de zoologie: am văzut la 2 metri de geamul meu un d-ăsta ca-n poză.

Procyon lotor îi zice prin cărți, iar în engleză „Racoon” – în română nu am găsit termenul, probabil se trage de la faptul că la noi nu se găsesc. Prima oară în viața mea când văd live un Racoon deci, știam de el numai din desene animate. S-a uitat la mine vreme de câteva secunde, după care mi-a întors spatele sictirit și s-a îndepărtat cătinel în tufișuri. Simpatică arătare, mai ales cu coada aia dungată.

Ce-ar mai trebui să precizez este că biodiversitatea asta se datorează nu atât spațiului verde abundent de primprejur, dar și unui ditamai parcul din vecinătate. Probabil de-aia am mai văzut și ceea ce cred că a fost o vulpe… Asta rămâne în cercetare.

8 gânduri despre „Zoologie aplicată

    1. @ Me:
      Mda, m-am gândit și la asta, dar mă consolez cu gândul că prin cămine am văzut și personaje mai dolofane și mai … apetisante :p Poate o să am timp s-o șterg înainte să îmi vină rândul

  1. AHAHAHAHAHAAAAA!!!=)))
    Ia te uita, ia te uita…
    Dar ce oras e Berlin asta, mai, prin care se plimba animalele liber?
    Trebuie de facut regula, ca nu se mai poate, indata or sa se urce porcii in copac, nu-i asa?:>
    >:)..:P

    1. @ 1:
      Mă… să știi că m-am gândit și eu la raton, dar nuș de ce mie asta îmi sună a șobolan [sau tot ceva rozătoare]. E clar că n-am treabă cu zoologia.

    1. @ Cecilia:
      Bine dom’le, am înțeles și am băgat la cap 🙂 Data viitoare când îl văd o să-i pot spune „băi, știu cum te cheamă și în românește acuma! Beat that!”

  2. Pingback: Dovada « Foarfeca

Lasă un răspuns

