Ăăă… În privinţa artei şi ştiinţei convieţuirii nu mă dau expertă, aşa că rândurile următoare nu reprezintă un „arătat cu degetul”, nu un „ia uite-o bă şi pe-aia!”, ci pur şi simplu mirarea faţă de cum înţeleg alţii să-şi aranjeze viaţa.

Colega mea vietnameză, deci. Cu care împart un hol, o bucătărie şi o baie. Care ziceam că stă în cameră şi învaţă permanent. Nu am mai văzut-o la faţă de mai bine de o săptămână. O aud că există în casă, ştiu când merge la baie şi când ajunge prin bucătărie, însă nu am reuşit să mă intersectez cu ea. În bucătărie zăboveşte maxim 30 sec – cât îi ia să extragă ceva de mâncare din frigider şi să-l închidă la loc. Şi, ca să eliminăm acum eventuale replici/ sugestii, trebuie să spun din capul locului că la o abordare directă (mers şi bătut la uşă) scoate la iveală un chip politicos, dar care dă de înţeles că a fost întrerupt din ceva foarte urgent şi important.

Deci întrebările mele se îndreaptă către cele două direcţii principale:

1) Sigur nu avem cu toţii aceeaşi idee despre cum ar trebui să arate o comunitate. Pe o axă de la – la +, fiecare se poziţionează în funcţie de nevoile personale. Unii, însă, par să funcţioneze pe o cu totul altă axă.

2) Oare chiar este posibil ca cineva să se ocupe cu studiul în ritmul ăsta, 18 ore din 24?

4 gânduri despre “Comunitate

  1. mai stiu ca ceea ce o sa zic este super condamnabil si etc asa ca o sa imi asum paiele aprinse in cap. nu ma dau super expert sau ceva dar eu traiesc cu impresia ca e mai bine sa rupi cartea in 2 bucati simetrice 18 ore pe zi decat sa stai in Vietnam sa te bata un asiatic oarecare cu biciul ca sa tragi la jug in lanul de orez. poate tipa stie ce stie. sau o fi o chestie genetica. cei mai multi oameni morti din cauza stressului sunt japonezii si fac parte din marea famile asiatica. o fi in natura ei. nu degaba exista expresia : ai innebunit? aia e munca de chinez batran. sau e lesbiana care nu gaseste dildoul potrivit. de frustrare citeste fata. poate citeste kama sutra in tacere (de frustrare). cand ii bati la usa normal ca te intampina cu mutra aia de parca ai intrerupt-o in mijlocul orgasmului devastator survenit in urma unei masturbari indelung studiate. pentru ca chiar ai intrerupt-o !

    1. @ 1:
      Da, am mai reflectat si eu putin pe tema asta si da, posibil ca in Vietnam studentii trimisi in strainatate sunt programati de-acasa in asa fel incat sa stie ca n-au alta cale decat sa toace cartile. In ce priveste insa DIN CE oi fi intrerupt-o – o well, poate intr-o zi o sa am suficiente date ca sa te contrazic sau sa-ti dau dreptate.

  2. Hai ca nu e chiar asa o crima. Poate are motivele si scopurile ei.
    In plus, si tu parca ziceai ca in nu stiu ce sesiune invatai cate 16 ore pe zi (daca imi amintesc bine), deci este posibil sa inveti in ritmul asta. In plus, chestia asta nu este decat o presupunere de-a ta, pentru ca nu ai vazut-o tu sa invete 18/24. Poate scrie scrisori in Vietnam. Poate doar sta la masa si citeste romane.

    1. @ Cecilia: Meh, aia cu 16h/ zi era altcineva. In ceea ce ma priveste, numai pentru diploma am muncit, intr-adevar, mai mult de 10h/zi. Iar eu nu sunt asa de curioasa despre ce face fata asta de fapt, mai degraba ma intereseaza care o fi ideea ei despre viata, daca nu manifesta nevoi sociale.

Lasă un răspuns

