Am o priză în tavan, de la care se alimentează în direct şi în exclusivitate lustra camerei. Şi stând aşa în pat şi privind priza aia, mi-a venit întrebarea logică: oare vecinul/ vecina de deasupra are o priză în podea, în mijlocul camerei, acolo unde eu am lustra? Şi dacă da, oare o foloseşte cu cap? Că nu de alta, însă mie tare mi-ar fi folosit o priză mai în mijlocul casei. Vorbesc foarte serios.

PS: că tot veni vorba despre câte şi mai câte am eu pe aici prin locuinţa asta. Am şi o pernă din aia de burete rigid de la IKEA, de-aia ca la teleshopping, vălurită, care îţi urmăreşte conturul capului atunci când dormi pe-o parte, ca să nu-ţi atârne gămălia. Ca-n poza de mai jos:

E INSUPORTABILĂ. Ăia care au gândit-o n-au pus la socoteală faptul că duritatea saltelei nu e corelată cu duritatea acestei aşa-zise perne, aşa că în loc să-ţi atârne, capul îţi este împins în sus de pe la mijlocul gâtului de gâlma aia care ar trebui să ţi-l ţină drept – şi asta pentru că umărul se afundă în saltea. GROAZNIC experiment, nu încercaţi aşa ceva acasă!

Lasă un răspuns

