… că nu găsesc explicaţie la variaţiunile traficului de pe acest blog. Poftim de vedeţi ce văd şi eu în panoul de comandă:

evo

Na.

Ce vine din stânga e ultima parte a unei perioade foarte stabile, care stătea cu indicii prin jurul unei medii constante, nimic imprevizibil. După care poftim evoluţie. Reamintesc că NU ţin acest blog ca să fac cine ştie ce trafic cu el, nu mi-am propus să scot bani sau glorie cu Foarfeca. Pe de altă parte mi se pare normal să mă bucur când din ce în ce mai multă lume îmi consideră părerile relevante. Dacă s-ar stabiliza traficul şi după perioada asta prăpăstioasă, iar media nouă ar fi undeva mai sus decât media veche – atunci abia pot să ştiu că mi-am câştigat cititori regulaţi. În fine. Până atunci însă mă uit cruciş la fluctuaţiile astea.

3 gânduri despre “Că tot mă plângeam…

  1. Faza-i ca eu mai intru cateodata si de la scoala de la info pe blogul tau..:D:D.. deci scade cativa vizitatori. Azi de exemplu am intrat de pe doua calcuri.😛

    1. Bai… m-am gandit si la asta, dar sa stii ca acel calc in plus nu prea reprezinta cine stie ce procentaj relevant in graficele mele😉

Lasă un răspuns

