Ştiu că sună ca naiba cuvântul din engleză „gypsy”, scris aşa, cocalareşte, cu Y. Dacă era după mine şi după urechea mea fină, scriam „gipsy”, că aşa îmi spune şi mie bunul simţ. Da’ uite că nu-i aşa, şi chiar dacă îmi plăcea mult de tot cum se scrie „gipsy”, eu tot am verificat cu netul, să văd dacă nu mă înşel. Şi iaca m-am înşelat, se scrie cocalareşte, cu Y după G. Na. Iar eu mă supun, şi mi-e lehamite să trimit la dicţionare pe toţi cei care mă apostrofează pe nedrept pentru că lor li se pare la fel de logic să scrie cu „I”, dar nu au avut bunăvoinţa să verifice dacă au dreptate.

Un gând despre “Băi, ştiu

  1. http://de.wikipedia.org/wiki/Zigeuner

    Te rog frumos :)) ZIGEUNER pentru posteritate. Si daca vei intra pe linkul de mai sus vei constata ca UNICA fotografie a articolului este un anunt scris in limba romana prin care se vesteste targului o licitatie de sclavi tigani. Concluzia este : AVEM CU CE!!! AVEM TRADITIE!!!

    In alta ordine de idei (offtopic) mi-am cunoscut astazi primul profesor de la scoala doctorala la un curs numit „inventica si creativitate inginereasca”. Tipul este un mos pe la vreo 65 de ani care si-a inceput discursul cu fraza : „Sunteti la pamant, sunteti in buda, sunteti praf, niste copiatoare innascute dar vom remedia lucrul acesta”. Interesanta este insa materia si suportul de curs – psihanaliza freudiana a omului sanatos. Unde dai si unde crapa: vin sa imi dau doctoratul in inginerie mecanica si ma aleg cu psihanaliza. Se anunta tare interesant mai ales ca omul incearca sincer sa identifice locul DE UNDE VIN IDEILE. Te tin la curent. Jolie, ai legatura in studio.

Lasă un răspuns

