Am intrat în rândul lumii

Nu, încă nu mi-am tras net la reşedinţă, însă mă mut acolo de-a binelea din seara asta, mi-am luat tot felul de mărunţişuri de care aş avea nevoie în noua locuinţă [de la linguri şi până la veioză], aşa că diseară am program. Noua schemă de culori: albastru + roşu. Sau mă rog, bleu marin + vişiniu, să fie mai exact. Sau, şi mai exact: navy + cherry, na. Totul pus peste natur-ul gălbui al mobilei din dotare. Asta aşa, ca o precizare de natură cromatică, pentru cei care poate m-ar plasa în continuare într-un decor portocaliu + verde. Am făcut și poză de before, mâine o fac pe aia de after, o să le pun la Foarfegraf.

Și de fapt am intrat și mai în rândul lumii pentru că mi-am tras număr de telefon local. Numărul românesc însă rămâne în vigoare bine-mersi.

Lasă un răspuns

